DEEN-klanten sparen voor ‘Trucado’s’ om in de huid van een goochelaar te kruipen

Vanaf 25 januari t/m 7 maart 2015 kunnen klanten van DEEN Supermarkten sparen voor 25 goocheltrucjes, ‘Trucado’s’ genoemd. Bij iedere €15,- aan boodschappen én actieproducten ontvangen zij een trucje. Bij ieder trucje hoort een filmpje waarin de goochelaar Roy van Rossum, bekend door zijn succesvolle YouTube-serie ‘Goochelen doe je zo’, de truc voordoet en uitlegt. Op de achterzijde van elke verpakking staat een QR-code die doorlinkt naar zo’n filmpje. Boodschappers kruipen zelf in de huid van een goochelaar en maken zo een eigen goochelshow.

Actrice Britt Scholte en Roy van Rossum filmden ‘Het mysterie van de gouden toverstaf’ ter promotie van de actie. Zie hieronder.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=nGwMWqM-o6o]

Tussen alle trucjes is ook een aantal gouden goochelstafjes verstopt. De vinders hiervan winnen in ieder geval een DEEN-waardebon, maar maken daarnaast ook kans op een goochelshow van Roy van Rossum voor hun hele klas.

Een reactie op “DEEN-klanten sparen voor ‘Trucado’s’ om in de huid van een goochelaar te kruipen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024