Trend van personaliseren zet door; Verkade geeft gepersonaliseerde chocoladerepen weg in Kerstactie

Het leek even wat rustiger in het aanbod om producten te personaliseren, maar nadat Coca-Cola en Nutella recentelijk succesvolle acties voerden, zie ik momenteel steeds meer mogelijkheden langskomen. Zo kan je bijvoorbeeld een fotootje op M&M’s laten drukken “voor een unieke Kerst” en “iets speciaals zeggen” via een persoonlijk label op een whiskyfles van The Famous Grouse. Via HEMA is het mogelijk om online gepersonaliseerde producten van Jip en Janneke, Woezel en Pip, Kikker, Dolfje Weerwolfje en Hoe overleef ik… te maken.

Je kan zelfs een rol in de Donald Duck spelen; Donald en de neefjes noemen je naam en woonplaats meerdere keren in de strip en je naam en foto staan op de voorkant afgedrukt. Ongetwijfeld zijn er nog meer voorbeelden te vinden. Onderstaande wil ik je niet onthouden.

Wie op zoek is naar “een lekker origineel cadeautje” om iemand te verrassen, kan in de Verkade-cadeaushop sinds februari 2013 een Verkade Fairtrade-chocoladereep personaliseren met een eigen design, foto en tekst. Met Sinterklaas was het mogelijk om een letter te voorzien van een feestelijke verpakking waarop een persoonlijke boodschap geprint kon worden, en nu, jawel, is er een Kerstactie via Facebook.

kerstactie verkade

Vanuit ‘de Kerstgedachte’ wordt aan de ‘fans’ van het merk -zonder like geen deelname- gevraagd wie zij met Kerst zouden willen verblijden met een gepersonaliseerde chocoladereep van Verkade. Van 10 t/m 20 december 2013 worden dagelijks vijf repen verloot onder degenen die hier de meest originele motivatie voor geven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024