Hoe de mp3-generatie te bereiken: ‘Tweet The Blues’

De blues is niet het eerste muziekgenre waar de 'mp3-generatie' aan denkt. Om het 2012 Burnaby Blues and Roots Festival ook onder de aandacht van deze groep te brengen lanceerde het toerismebureau van Burnaby (Canada dat is) een interactieve campagne via Twitter. Wie zijn problemen daar deelde met de juiste hashtag, kon deze vervolgens zomaar terugzien, vertolkt door een plaatselijke blueslegende. De campagnewebsite tweettheblues.com en onderstaande video leggen uit hoe dat in z'n werk ging.

[Creatie door Spring Advertising, Vancouver; via I Believe in Adv]

Een reactie op “Hoe de mp3-generatie te bereiken: ‘Tweet The Blues’

  1. Pingback: Hashtag-marketing in opkomst: #ertegenaan en #delenalseenbaas, #ftw - Trends in Kids- & Jongerenmarketing

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024