En ook bij McDonald’s heerst de Minions-gekte

Alsof er nog niet genoeg acties met de populaire characters zijn op het moment, zijn de Minions ook terug bij McDonald’s. Momenteel staat het Happy Meal volledig in het teken van de Universal-film die nu in de bioscopen te zien is. Dat betekent dat er Minion-premiums (lees: 9 verschillende kleine poppetjes) in het bekende rode doosje cadeau gegeven worden — deze actie loopt tot en met 5 augustus 2015, zolang de voorraad strekt. Tijdens deze actieperiode krijgen liefhebbers tegen inlevering van het originele Minions-bioscoopkaartje een Happy Meal ter waarde van € 3,95 voor € 3,-.

In de Minions-film gaan de ondeugende gele wezentjes op zoek naar een nieuwe leider. Door de eeuwen heen lukt het ze om verschillende stoere leiders te vinden, maar het lukt ze niet om de leider ook daadwerkelijk te houden. Deze zoektocht gaat verder bij McDonald’s met de online Minion Leider-test. In onderstaande video zie je hoe de online tool werkt. Een kroon als beloning, wie wil dat niet…

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=b_HoLAJwzNU]

En dit is de Happy Meal-commercial die momenteel op onder andere tv te zien is:

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=5de9naUkPq4]

Update (10/7): In de VS is er wat ophef omdat een van de Minion-poppetjes uit het Happy Meal zou vloeken (‘What the f…’). Volgens McDonald’s is het geen grove taal, maar ‘Minionese’ dat gesproken wordt.

2 reacties op “En ook bij McDonald’s heerst de Minions-gekte

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024