Hans Brinker Budget Hotel breidt uit naar Lissabon: ‘Dezelfde bedenkelijke service, maar het weer is er iets beter’

Het Amsterdamse Hans Brinker Budget Hotel is behoorlijk actief geweest om het meest ‘likeable’ hotel ter wereld te worden, maar de teller komt vooralsnog niet veel verder dan 32.000 Facebook-likes. Hoog tijd om het territorium uit te breiden, moet men gedacht hebben, en dus is er onder dezelfde naam ook een jeugdhostel in Lissabon geopend. En ook de andere zaken waar Hans Brinker beroemd berucht om is, zijn in de vestiging in de Portugese hoofdstad vergelijkbaar.

Bijna vanzelf volgen uit die aanpak de teksten voor reclameposters. Om een voorbeeld te noemen: ‘Same lack of social skills, different accent’. En: ‘Same unusual beer, less chance of falling in a canal’. Hieronder nog twee andere aanbevelingen, waar jonge vakantiegangers met een krappe portemonnee zich ongetwijfeld door aangesproken voelen.

HBL2

HBL1

“Lisbon is the second stop on our mission to spread a flagrant disregard for standards and the global destruction of expectations. Hans Brinker decided it was time for a sea change so we’re bringing bad taste, dubious character and a less than spotless reputation to the bustling heart of Lisbon. Hans Brinker, Lisbon strives to maintain the same below sea-level standards as the original Hans Brinker, Amsterdam. Same crap, more sunshine.”

[Creatie door KesselsKramer; via Ads of the World]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024