Hi geïnspireerd door ‘all you can eat’-principe

Het 'all you can eat'-principe heeft iets magisch. Je voelt je ontspannen en ongeremd, omdat je weet dat de prijs vast staat. Dat maakt het ook tot een prima principe om toe te passen in marketing, denken ze bij Hi. Onder de noemer 'All you can tweet, post en whatsapp' maakt het mobiele jongerenmerk het mogelijk om altijd te blijven tweeten, posten en whatsappen, zonder extra kosten. In onderstaande commercial brengen de drie bekende vrienden deze boodschap op de gebruikelijke humoristische wijze over.

Doelstelling is om duidelijk te maken dat er geen sprake is van limieten en kleine lettertjes. Onbeperkt is echt onbeperkt als je bij de juiste provider zit. Een misverstand kan je duur komen te staan.

"Was alles maar onbeperkt."

[Creatie door FHV BBDO]

2 reacties op “Hi geïnspireerd door ‘all you can eat’-principe

  1. Gerard zegt:

    Duidelijk weer een voorbeeld van misleidende reclame, MET kleine letters: 

    Onbeperkt berichten sturen met Facebook, Whatsapp en Twitter

    Bij de Hi Messaging Abonnementen Medium, Large en XL heb je standaard een MB tegoed van 500, 1000 of 2000 MB. De snelheid van je internet verschilt per abonnement. Als je bundel op is, betaal je geen buitenbundel tarief meer, maar wordt de snelheid aangepast naar een snelheid van 32 Kb per seconde. Zo blijft het altijd mogelijk berichten te sturen via Facebook, Whatsapp en Twitter.

    De snelheid wordt heel traag, dus is het ONBEPERKT met BEPERKINGEN 

     

  2. Henk zegt:

    Ik snap het niet. Is het nou zo dat tweet, post en whatsapp" alleen posten (emailen?) tweeten en whatappen is? Moet ik betalen voor iets anders dan tweet en whatsapp? Is het onbeperkt internet of niet? Vind het niet duidelijk.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024