[Viral] Pandora laat unieke connectie tussen moeder en kind zien in experiment: ‘Alle vrouwen zijn uniek’

Wat een slimme aanpak van juwelier Pandora om op de emotie van hun belangrijkste doelgroep in te spelen. In een goed bedacht experimentje wordt de uniciteit van vrouwen bewezen, alsmede de speciale band die moeders met hun kinderen hebben. De uitgenodigde jongens en meisjes (in de leeftijd van 3-9 jaar) weten namelijk zelfs geblinddoekt hun eigen mama te vinden tussen de andere moeders — spannend, mooi en tranentrekkend natuurlijk. En het is geen toeval dat de camera zich in de video vooral op armbandhoogte focust. Hoe slim.

De moederdag-commercial (‘The unique connection’ getiteld) van het sieradenmerk is na een week al ruim 5 miljoen keer bekeken op YouTube en Facebook telt zelfs al meer dan 13 miljoen weergaven, en waarschijnlijk is het virale effect nog niet uitgewerkt.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=DRoqk_z2Lgg]

“All women are unique in shape, personality and heart, and so is the beautiful connection and precious love we saw this day. Celebrate the woman in your heart.”

[Creatie door Grey; via Yahoo!]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024