Je verzint ’t niet: baby doet ‘Gangnam Style’ om electronische sigaret te promoten

Zo'n beetje alles wat inhaakt op PSY's viral-der-virals wordt zelf ook succesvol. Dat verklaart waarom er nog steeds varianten van de hit verschijnen. Niet alleen van YouTube-gebruikers met teveel tijd (zie bijvoorbeeld deze flipbook-animatie), maar ook door reclamemakers zonder inspiratie. Zo wil E-Lites, een Engels merk voor electronische sigaretten(!), de boodschap overbrengen dat je heel wat mist als je op de ouderwetse manier (met tabak enzo) rookt, door een baby het bekende dansje te laten doen. Tsja.

Maar vergezocht of niet, het trekt wel de aandacht. Dansende baby's doen het altijd goed, en dan is Gangnam Style simpelweg een slimme keuze.

"What are you missing?"

[Via AdFreak]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024