‘Dedicated kids- en jongerenonderzoek gat in de markt’

“SMALL is the new big!”

Er zijn anno 2013 (te) weinig dedicated kids- en jongeren-onderzoeksbureaus, een gat in de markt volgens ervaren marktonderzoekers Catelijne Rutten en Sylvie Verbiest. Zij starten dit najaar met SMALL, een nieuw bureau voor marktonderzoek en consultancy met kids, jongeren en hun opvoeders als onderzoeksdoelgroep. Daar waar de reguliere marktonderzoekbureaus kids en jongeren als doelgroep ‘erbij’ doen, richt SMALL zich alleen op deze doelgroep.

De ervaring leert dat een specifieke aanpak voor deze groep essentieel is om optimaal onderzoeksresultaat te kunnen behalen. SMALL werkt flexibel en efficiënt en is fervent aanhanger van het ‘nieuwe werken’. Kosten blijven laag en daarmee biedt SMALL crisis-proof tarieven.

“SMALL stapt samen met marketeers in de wereld van kids of jongeren, daar waar het gebeurt. Alleen zo kan je hun wereld echt begrijpen. Denk aan bezoek thuis, op school, de supermarkt of kledingwinkel maar ook online in ons kids en jongeren panel of in een marktonderzoek community.” [Sylvie Verbiest]

“Wij werken altijd zo efficiënt mogelijk zonder tijdverslindende procedures; en de innovatieve tools hebben we zelf in huis – zodat we altijd ‘smart’ de beste opzet voor onderzoek kiezen.” [Catelijne Rutten]

Een reactie op “‘Dedicated kids- en jongerenonderzoek gat in de markt’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024