Spreker – Dorien van der Burg – De Atletiekunie

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

Door: Dorien van der Burg, De Ateletiekunie

Hoe de jeugd te laten meegroeien binnen de Atletiek sport?
Van werving van de jongste jeugd tot behoud!

4 succesfactoren van jeugdleden werving en behoud toegelicht.

  1. Jeugdkader centraal
  2. Drijfveren en drempels doelgroep ouders en kinderen
  3. Excellente executie met ijzersterke jeugdprogramma’s
  4. ‘Empowering’ lokale atletiekverenigingen

Bovenstaande succesfactoren komen uitgebreid aan bod binnen en geven antwoord hoe de jeugd te laten meegroeien binnen de Atletieksport. Van werving jongste jeugd tot behoud!

 

Dorien van der Burg is werkzaam bij de Atletiekunie (sinds 2009) voor de jeugdatletiek. Waarbij zij zich in de beginjaren bezig hield met de uitvoering van jeugdprogramma’s. Na de ontwikkeling van een visie op jeugdatletiek  steeds meer de jeugd centraal ging stellen binnen de atletiek. Hierdoor is o.a. de wedstrijdatletiek voor de jonge jeugd veranderd van individuele sport naar een teamsport waarin ieder kind steeds verder, hoger en sneller kan komen. Plezier in de sport voor de jeugd vindt ze belangrijk. Daar zet ze zich dan ook graag voor in.

 

◄ Terug naar het programma #KJ19

[/vc_column][/vc_row]

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing congres website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2023