Spreker – Louiza Voorthuijsen, Director Content & Brand Partnerships bij XITE

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

Hoe bereik je jongeren via muziek?

Louiza Voorthuijsen vertelt over de verschillende manieren waarop haar afdeling diverse merken zoals Durex, Levi’s en The Athlete’s Foot aan muziek en (pop) cultuur verbindt. Door de ontwikkeling van creatieve concepten en distributie via een interessante mix van mediaplatformen, influencers en artiesten, zorgt XITE ervoor dat deze merken op een succesvolle manier de young adult doelgroep bereiken.

 

Over Louiza

XITE’s brand partnerships afdeling verbindt diverse merken aan muziek en (pop)cultuur. Door de ontwikkeling van creatieve concepten en de distributie via een interessante mix van mediaplatformen, influencers en artiesten, zorgt Louiza Voorthuijsen, Director Content & Brand Partnerships bij XITE, met haar team ervoor dat deze merken op een succesvolle manier de young adult doelgroep bereiken. XITE’s missie is om de beste muziekvideo ervaring ter wereld aan de consument te bieden. Het Nederlandse muziekvideoplatform bereikt inmiddels meer dan 80 miljoen huishoudens in Europa, Noord Amerika en het Midden-Oosten. .

◄ Sprekersoverzicht #KJ19

[/vc_column][/vc_row]

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing congres website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2023