Onderzoek

Power to the kids! – De rol van kinderen in het aankoopproces

Kinderen als voorlopers van nieuwe ontwikkelingen

Kids tussen de 3 en 12 jaar nemen continu nieuwe informatie op en zijn op steeds jongere leeftijd al actief op het gebied van media. Ze pikken communicatie razendsnel op en zelfs de jonge kinderen weten al sneller dan hun ouders wat voor ontwikkelingen er plaatsvinden op het gebied van nieuwe technologieën. Daarnaast hebben zij een sterke mening over merken en producten.
Hoe speel je hier als merk het meest succesvol op in? En wat is de impact van kinderen op het aankoopproces? De nieuwste onderzoeksresultaten van RTL BrandDeli geven concrete handvaten op het gebied van communicatie, die in deze whitepaper worden toegelicht:

RTL BrandDeli – Kids – Whitepaper – 2019

Previous Article
Onze gastbloggers zijn allemaal autoriteiten op het gebied van kids- en jongerenmarketing.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019