Verfrissend, zo’n commercial waarin kinderen het geadverteerde product níet lekker vinden‏

Splendid ChocolatesAltijd geslaagd, filmpjes van kinderen die iets voor het eerst doen. In deze commercial zien we ze in slow motion voorzichtige hapjes van pure chocolade nemen, maar op basis van de reacties zou je bijna denken dat het om spruitjes of andijvie gaat. Blijkbaar is het product te bitter, niet zoet genoeg. Het is echter wel degelijk reclame voor chocolade, Splendid Chocolates om precies te zijn. Verbeten gezichten in plaats van de overtreffende trap van smaak uit te schreeuwen, da’s een verfrissende aanpak om etenswaren te promoten.

De beelden maken duidelijk dat kinderen niet de doelgroep zijn. Nog niet.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=l0fJnbuc1ig]

“When you grow up you’ll get it.”

[Creatie door BBR Saatchi & Saatchi, Israël; via Adfreak]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024