Programma

Kids en Jongeren Marketing

Het Kids en Jongeren Marketing Congres 2019 is hét jaarlijkse kennisplatform waar alle kids- en jongerenmarketeers samen komen.

 

Tijdschema 2019:

08.30 | Inloop en ophalen badge

09.15 | Opening door Rocky Hehakaija en welkomstwoord van CORPUS

Rocky Hehakaija, Dagvoorzitter en jongerenexpert Favela Street
► Meer informatie over Rocky Hehakaija

09.25 | Welkomstwoord locatie CORPUS

09.40| Het belang van merken voor de identiteit van jongeren

Rutger van den Berg, Onderzoeker bij Youngworks

10.15 | Content creatie voor een nieuwe generatie

Tim van der Wiel, Oprichter GoSpooky

10.45Coffeebreak & netwerken

11.15 | Influencer Marketing en Targeting: Nieuwe Inzichten uit de Wetenschap

Eva van Reijmersdal, Ass. Professor, Communicatiewetenschap UvA

11.50 | Expertsessies

Generatie Z: Purpose & partnerships

Krista Kleinveld en Maartje van Osch, Oprichters Family Factor
► Meer informatie over deze sessie

Hoe zorgt merkactivatie voor een belevingsimpuls in de speelgoedbranche ?

Malu Limpens, Vtech
► Meer informatie over deze sessie

Hoe bereiken succesvolle bedrijven jongeren via social media

David Weel, Eindredacteur social media Scholieren.com

► Meer informatie over deze sessie

Hoe kun je als onderwijsinstelling met beperkte middelen potentiele leerlingen en hun ouders bereiken tijdens het voorlichtingsseizoen?

Teun Aarden, Trendonderzoeker & Conceptontwikkelaar, Jong & je Wil Wat

► Meer informatie over deze sessie

Wet- en regelgeving voor reclame gericht op kinderen

Fiona Vening, Compliance Officer at Stichting Reclame Code

Hoe bereik je jongeren via muziek?

Louiza Voorthuijsen, Director Content en Brand Partnerships bij XITE

► Meer informatie over deze sessie

11.50| Bootcamp over brein-inzichten – VOL

 

Deze bootcamp wordt verzorgd door Yvonne van Sark, auteur van Puberbrein Binnenstebuiten en Partner bij Youngworks

We weten steeds meer over de breinontwikkeling van jongeren. Tussen hun 10e en 25e levensjaar ontwikkelt het brein van jongeren zich volop. En dat heeft gevolgen voor alles wat ze doen, denken, overzien. Zo weten we dat jongeren sterker getriggerd worden door (het vooruitzicht op) beloningen en minder gevoelig zijn voor waarschuwingen of risico’s.

 

In deze bootcamp krijg je een overzicht van de meest relevante breininzichten voor jongeren en ga je die, op basis van een gerichte leervraag, vertalen naar de communicatie en marketing van jouw organisatie.

 

Tijdens de bootcamp van maximaal 20 personen ga je op 1 specifiek thema de hele dag met elkaar aan de slag onder leiding van een expert. De plenaire lezingen volg je net zoals iedereen, alleen ga je tijdens de sessierondes steeds terug naar dezelfde bootcamp om samen aan de slag te gaan en meer kennis op te doen over het brein.

Wil je de bootcamp volgen van Yvonne van Sark? Vink dit aan bij jouw inschrijving voor het congres.
Update: Deze bootcamp is volgeboekt.

Cadeautje bij deze bootcamp

Surprise! Alle deelnemers aan de bootcamp krijgen ook haar boek ‘Puberbrein binnenstebuiten’!

 

12.50| Lunchpauze & netwerken

13.50 | Creativiteit en nieuwe technologie in kindermarketing

Jip Samhoud, Founder & Samhoud Media

 

14.20 | Best practices & Expertsessies

MuseumTV : een nieuwe manier om jongeren te bereiken

Marieke van der Donk, Directeur, MuseumTV
► Meer informatie over deze sessie

Gezocht nieuwe jeugdleden: Het inzetten van een succesvolle wervingscampagne

Dorien van der Burg,  De Atletiekunie en Krista Kleinveld, directeur FamilyFactor

► Meer informatie over deze sessie

Gamers laten bloed zien: het inzetten van E-sports om jongeren gerichter te werven

Ruben Houkes, Oprichter en directeur, 2 Basics Marketing & Sports en Chantal van den Berg, Directeur, Sanquin

► Meer informatie over deze sessie


Jongeren bereiken via het onderwijs: met gedragswetenschap meer impact

Joost Knüppe, Communicatieadviseur/ gedragswetenschapper, Communicatiebureau Podium

► Meer informatie over deze sessie

Power to the kids; de rol van kinderen in de besluitvorming

Cynthia Overeem, Marketing Research & Insights Specialist, RTL BrandDeli

► Meer informatie over deze sessie

Ignore or Ignite: what marketers can learn from influencers

Joeri van den Bergh, inSites Consulting

► Meer informatie over deze sessie

 

 

 

15.20Coffeebreak & netwerken

15.50| Best practices & Expertsessies

Jongeren activeren met influencers

► Meer informatie over deze sessie

In gesprek: De doelgroep zelf aan het woord! In gesprek met kinderen tussen de 9-11 jaar

 

Een leven lang voetbal voor jong en oud!

Maarten de Backer en Wanda van Wijnen, KNVB

► Meer informatie over deze sessie

 

 

Online en offline sfeer ervaren, ook vanuit het buitenland

Pascal Appel, Social Media Manager TU/e

► Meer informatie over deze sessie

 

Een kijkje in de leefwereld van GenZ

Sanne Audenaert & Esther Koot, Researchers bij Motivaction
► Meer informatie over deze sessie

16.50| Afsluitende Keynote, Ron Simpson

2x is scheepsrecht! Vorig jaar helaas uitgevallen, nu is Ron er zeker bij!

The Avocado Show
Wat begon als één restaurantje in Amsterdam is binnen een jaar uitgegroeid tot een fully funded global brand en franchise. Er sliepen fans voor de deur, het nieuws ging viral met 212 miljoen views en elke dag staan er rijen voor de deur.  Hoe hij deze gekte veroorzaakt, vertelt hij je het liefst up close & personal.

17.20| Borrel en pasta, na de file naar huis!

 

Kids en Jongeren Marketing congres website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019