Programma

Kids en Jongeren Marketing

Het Kids en Jongeren Marketing Congres 2019 is hét jaarlijkse kennisplatform waar alle kids- en jongerenmarketeers samen komen.

 

Tijdschema 2019:

08.30 | Inloop en ophalen badge

09.15 | Opening door Rocky Hehakaija en welkomstwoord van CORPUS

Rocky Hehakaija, Dagvoorzitter en jongerenexpert Favela Street
► Meer informatie over Rocky Hehakaija

09.25 | Welkomstwoord locatie CORPUS

09.40| Het belang van merken voor de identiteit van jongeren

Rutger van den Berg, Onderzoeker bij Youngworks

10.15| Content creatie voor een nieuwe generatie

Tim van der Wiel, Oprichter GoSpooky

10.45Coffeebreak & netwerken

11.20 | Influencer Marketing en Targeting: Nieuwe Inzichten uit de Wetenschap

Eva van Reijmersdal, Ass. Professor, Faculteit Communicatiewetenschap UvA, onderzoeker bij SWOCC

11.50 | Expertsessies

Generatie Z: Purpose & partnerships

Krista Kleinveld en Maartje van Osch, Oprichters Family Factor

Hoe zorgt merkactivatie voor een belevingsimpuls in de speelgoedbranche ?

Malu Limpens, Vtech
► Meer informatie over deze sessie

Hoe bereiken succesvolle bedrijven jongeren via social media

David Weel, Eindredacteur social media Scholieren.com

► Meer informatie over deze sessie

Het bereiken van jongeren via Youtube

Leroy van Limbeek, Social Media Manager, Pathé

Hoe kun je als onderwijsinstelling met beperkte middelen potentiele leerlingen en hun ouders bereiken tijdens het voorlichtingsseizoen?

Teun van Aarden, Trendonderzoeker & Conceptontwikkelaar, Jong & je Wil Wat

Wet- en regelgeving voor reclame gericht op kinderen

Fiona Vening, Compliance Officer at Stichting Reclame Code

11.50| Bootcamp over brein-inzichten

 

Deze bootcamp wordt verzorgd door Yvonne van Sark, auteur van Puberbrein Binnenstebuiten en Partner bij Youngworks
In de bootcamp van maximaal 20 personen ga je op 1 specifiek thema de hele dag met elkaar aan de slag onder leiding van een expert. De plenaire lezingen volg je net zoals iedereen, alleen ga je tijdens de sessierondes steeds terug naar dezelfde bootcamp om samen aan de slag te gaan en meer kennis op te doen over het brein.

Wil je de bootcamp volgen van Yvonne van Sark? Vink dit aan bij jouw inschrijving voor het congres.

Cadeautje bij deze bootcamp

Surprise! Alle deelnemers aan de bootcamp krijgen ook haar boek ‘Puberbrein binnenstebuiten’!

 

12.50| Lunchpauze & netwerken

13.50 | Virtual reality voor kids en jongeren

Jip Samhoud, Founder & Samhoud Media

14.20 | Best practices & Expertsessies

Jongeren activeren met influencers

Een nieuwe manier om jongeren te bereiken

Gamers laten bloed zien: het inzettenvan E-sports om jongeren gerichter te werven

Ruben Houkes, Oprichter en directeur, 2 Basics Marketing & Sports

► Meer informatie over deze sessie

 

15.20Coffeebreak & netwerken

15.50| Best practices & Expertsessies

In gesprek: De doelgroep zelf aan het woord! In gesprek met kinderen tussen de 9-11 jaar

Het inzetten van E-sports om gerichter jongeren te werven

Dorien van der Burg,  De Atletiekunie en Krista Kleinveld, directeur FamilyFactor

► Meer informatie over deze sessie

Een leven lang voetbal

 

 

 

 

16.50| Afsluitende Keynote, Ron Simpson

2x is scheepsrecht! Vorig jaar helaas uitgevallen, nu is ie er zeker bij!

The Avocado Show
Wat begon als één restaurantje in Amsterdam is binnen een jaar uitgegroeid tot een fully funded global brand en franchise. Er sliepen fans voor de deur, het nieuws ging viral met 212 miljoen views en elke dag staan er rijen voor de deur.  Hoe hij deze gekte veroorzaakt, vertelt hij je het liefst up close & personal.

17.20| Borrel en salade, na de file naar huis!

Heb je een supertoffe case op het gebied van Digital & Mobile, Omnichannel marketing, Storytelling of Licensing en je denkt dat dit congres hét platform is om dit te presenteren? Neem dan contact op met de programmamanager Jose Kolk via j.kolk@euroforum.nl

Kids en Jongeren Marketing congres website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019