09:15 uur

Opening dagvoorzitter

Milouska Meulens: auteur, presentatrice en columniste.

09:25 uur

Talkshow Kids Inside

Meerdere sprekers: precieze invulling volgt.

10:15 uur

Parallel plenaire sessies

Kies een van de twee sessies en ga gericht aan de slag met jouw leerdoelen:

Bekijk de eerste plenaire sessies

1. Het verschil maken in het leven van je online volgers

‘Hoe zet je een groot online bereik in om het verschil te maken in het leven van je volgers?’ Dat is de vraag waarmee Stichting Durf te Vragen ontstond. Het is fantastisch om een groot aantal volgers te verzamelen, maar hoe kun je jouw bereik inzetten om iets te betekenen in het leven van volgers?

Marit Haegens-Brugman: eigenaar Haegens Media en Stichting Durf te Vragen

2. My First Smartphone Festival

Arjen neemt je mee in de totstandkoming van dit festival, ontwikkeld i.s.m. met founding partners de Van den Ende Foundation en de Vodafone Foundation, tientallen programma partners én het publiek. Wat zijn de learnings op het gebied van co-creatie, partnering, PR en marketing rond de eerste editie? Ook neemt Arjen je mee in zijn marketingoverwegingen: Hoe bereik je de doelgroep? Wie spreek je aan; het kind of de ouder? Hoe vind je de goede mix?

Arjen Pas: hoofd programmering bij Beeld & Geluid in Hilversum

10:45 uur

11:15 uur

Sessieronde één

Kies een van de sessies die het beste aansluit op jouw leerdoelen:

Bekijk de verschillende sessies in sessieronde één

1. Hoe geef je jongeren een duwtje in de juiste richting?

Waarom maken jongeren keuzes waarvan ze zelf toch ook wel weten dat het op de lange termijn niet de juiste is? We nemen je mee in de wereld van gedragsverandering. We delen vijf tips over hoe je jongeren een duwtje in de juiste richting geeft, door in te spelen op het onbewuste brein.

Reinier van der Ven: creative director bij Havas Lemz
Britt van den Heuvel: gedragsonderzoeker en trainer bij Duwtje

2. Imago tot instroom: doordachte doelgroepstrategie en proposities

Hoe neem je kinderen en jongeren vanaf de basisschool stapsgewijs mee in jouw verhaal? Laat je inspireren door de doordachte doelgroepstrategie van Bouwend Nederland. Van imago tot instroom in de wereld van de bouw, met concrete proposities en in samenwerking met haar ambassadeurs: de trotse bouwers zelf!

Angelina van Weerdenburg: coördinator campagnes, Bouwend Nederland
Krista Kleinveld: directeur bij FamilyFactor, doelgroepexperts

12:00 uur

Plenair | Meet Gen Alpha: The New Kids on the Block

Maak je klaar voor de generatie die onze toekomst herdefinieert. Ontdek hoe Gen Alpha vandaag al de familieaankopen domineert en welke kwesties en merken hun hart sneller laten kloppen. Op basis van splinternieuw onderzoek deelt Joeri de vijf dingen die je moet weten.

Joeri Van den Bergh: eigenaar & NextGen expert bij Human8, Bestuurslid VRT

12:45 uur

13:45 uur

Sessieronde twee

Kies een van de sessies die het beste aansluit op jouw leerdoelen:

14:35 uur

Parallel plenaire sessies

Kies een van de twee sessies en ga gericht aan de slag met jouw leerdoelen:

Bekijk de plenaire sessies in de middag

1. Nieuwe doelgroep, nieuwe strategie

Een commerciële merk- en communicatiestrategie bouwen voor een nieuwe doelgroep? Hoe Walibi haar focus verbreedt om strategische groei te realiseren.

Marcel Paquay: head of Strategy, Insights & Revenue, Walibi Holland/Compagnie des Alpes

2. Kinder- en jongerenparticipatie: van dromen naar doen

Wat is de meerwaarde van jeugdparticipatie voor de strategie van jouw organisatie en voor de jeugd van nu en de toekomst? Leer effectieve manieren om jeugdparticipatie te integreren binnen jouw organisatie.

Maartje van Osch: eigenaar FamilyFactor, doelgroepexperts
Marjolein Weidema: expert kind- en jeugdparticipatie bij Save the Children Nederland

15:05 uur

15:25 uur

Quick learnings

Kies een van de kennissessies waarbij je concrete do’s and don’ts omtrent jouw leerdoelen leert kennen:

16:00 uur

Plenair | Hoe verover je de harten van Gen Z en Gen Alpha terwijl AI de wereld verovert?

Gen Z en Gen Alpha zijn niet gek. Ze zijn misschien wel de meest kritische en authentieke generaties ooit. In een wereld die vol staat met klimaatbedreiging en AI bespreken we niet alleen hoe je ze bereikt, maar ook raakt en beweegt. Krijg creatieve en praktische inzichten hoe je als merk een diepere relatie bouwt met AI, zonder de plank mis te slaan. Ontdek de uitdagende balans tussen AI-driven efficiëntie en een geloofwaardige connectie met Gen Z en Alpha, zodat je als merk effectief faketastic communicatie verandert in funtastic.

Jona Bronkhorst: eigenaar Jona Creative, all-around creative & expert AI in marketing
Ingmar Larsen: oprichter en Creative Director bij This Agency

16:20 uur

Dagafsluiting dagvoorzitter

Milouska Meulens: auteur, presentatrice en columniste.

16:30 uur

Houd de website goed in de gaten voor updates van het programma