Trends in Kids- en Jongerenmarketing

 

Het congres Trends in Kids- en Jongerenmarketing was wederom een groot succes. 

Nationale en internationale experts en topsprekers kwamen hier samen om kids- en jongerenprofessionals te infomeren en te inspireren over de nieuwste trends, ontwikkelingen, onderzoeksuitkomsten en best-practices. 

 

[maxbutton id=”3″] [maxbutton id=”4″] 

Ter info: het wachtwoord is veranderd. We hebben alle bezoekers vrijdag 19 april een mail gestuurd met ‘het verslag van Kids & jongerencongres’ daar staat het juiste wachtwoord in vermeld.

 

 
  

Introfilm 2013


 

Bekijk alle foto´s van het congres
 


Partners van het Congres

speeleiland Big Small          

Lees meer over onze congrespartners


 

Meet & Greet the (international) experts!

 

Lars Silberbauer
Tom Palmaerts
Hans Koeleman
Hans Koeleman
Steven Pont

 

 

[maxbutton id=”8″]

 

Lars Silberbauer,

Head of Social Media at the LEGO Group 
Responsible for driving the global social media strategy for the LEGO brand
“How to build value creation via social media”  
 
Tom Palmaerts, 
Gerenommeerd International Trendwatcher, Trendwolves 
We krijgen een generatie jongeren die duidelijk verschilt van vorige generaties
 
Steven Pont, 
Ontwikkelingspsycholoog bekend van radio & tv  
“Laat kinderen niet alleen consument zijn, maar ook producent” 
 
Hans Koeleman, 
ex-Nike marketeer, tweevoudig Olympiër 
Hoe word je relevant en onderscheidend voor jongeren? Lessons learned van Nike!
 
En hoor de best-practices van koplopende bedrijven met o.a. Coolcat, Rabobank Nederland, Friesland Campina, Ahold, KPN, FBTO, Natuurmonumenten, Albert Heijn, Suske & Wiske, Nickelodeon 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Highlight van het congresprogramma

 

Kidsdag 17 april 2013

Jongerendag 18 april 2013

 

  • Nieuwe inzichten in de leefwereld van kinderen, gepresenteerd door de bekende ontwikkelingspsycholoog bekend van radio & tv: Steven Pont
  • Leer van de succesvolle digitaliseringslag van Suske en Wiske
  • Verantwoorde kidsmarketing: inspiratie van koplopers Albert Heijn, Rabobank Nederland, Friesland Campina & Natuurmonumenten
  • Masterclasses met international expert Jacqueline Harding 
  • Inspiratie van jeugd trendwatcher Bamber Delver over dé trends in het veranderende mediagedrag van kinderen 
 

 

  • New insights in the voices of the mobile generation, gepresenteerd door de international youth marketing expert Graham Brown
  • Leer van de successtrategie van nummer één speelgoedmerk van de wereld Lego, door Lars Silberbauer, Head of Social Media Lego
  • Toonaangevende visies over ‘hoe bereik je de nieuwe generatie jongeren’  met o.a. Roland Kahn -CEO Coolcat,  René Herremans – Manager Ahold, Dave Frauenfelder – manager KPN & jongerenexpert Jeroen Boschma
  • Hans Koeleman, ex-Nike marketeer en tweevoudig olympiër geeft een inspiratielezing over hoe je relevant en onderscheidend wordt en blijft voor jongeren, mede gebaseerd op de +lessons learned van Nike  

 

[maxbutton id=”6″]

 

[maxbutton id=”7″]

 


Best of 2012 presentaties

In 2012 kwamen meer dan 250 kids- en jongerenmarketeers en communicatieprofessionals bij elkaar op het kids- en jongerencongres van 2012. Wij waren erg enthousiast dat er zo een diverse set van bezoekers en sprekers waren. Een aantal presentaties hebben we in de spotlight gezet en zijn te downloaden.

 

Sprekers

 

Tom Palmaerts

Huub Nelis Jacqueline Harding Pedro De Bruyckere Polle de Maagt Suzanne Dölle

[maxbutton id=”2″]

 


 

Enkele reacties:

 

“De sprekers waren relevant en inspirerend. Altijd fijn om even achter je bureau weg te gaan en je te laten inspireren door leuke trends en insights, enthousiaste collega’s en vooral door de jongeren zelf.”

“Geweldig om dag bijgepraat te worden over wat er speelt onder jongeren en hoe andere bedrijven hier op inspelen.”

 

Op Twitter:

 

 

Esther van Halteren @GewoonEsther
Veel verschillende bedrijven enorganisaties aanwezig bij #kj12 Goede plek om ervaringen van anderen te leren. #netwerken

 

 

Communicatiebureau @Podium_Utrecht
Ook vandaag weer véél inspiratie opgedaan bij Trends in jongerenmarketing #kj12

 

Anna-Maria Gobati @amgobati
Nu congres kids&jongerenmarketing #kj12: stories synchronize brains, transmedia storytelling creates special moments. Benieuwd naar de rest

 

Scripta Media @ScriptaMedia
#kj12 Goede eerste spreker de enthousiaste Britse professor Jacqueline Harding

 

Sanne Breimer @SanneBreimer
Interessante dag bij @kj12, o.a. presentatie @YoungworksNL. “Neem jezelf vooral niet als uitgangspunt. We idealiseren onze eigen jeugd vaak.

 

Douwe de Jonge @douwedejonge
Waarom kids targeting? Zijn influencers en toekomstige consument #kj12

 


 

Is dit iets voor mij?

 

Wat mag je verwachten

Waarmee ga je naar huis

 

  • In slechts 1 of 2 dagen ben je volledig 
    op de 
    hoogte van de belangrijkste trends, ontwikkelingen en vernieuwingen
  • Inspiratie van nationale én internationale topsprekers
  • Je hoort de meeste vernieuwende praktijkcases
  • Je gaat veel vakgenoten ontmoeten o.a. 
    tijdens de speciale netwerksessies en de learn & share sessies
  • Meet & greet sessies met topsprekers 
  • Persoonlijk advies over jouw campagne van kids en jongeren zelf 

 

  • Verfrissende en verbrede blik op de kansen in kids- & jongerenmarketing
  • Nieuwe ideeën voor verbetering van
    jouw bereik bij kids- & jongeren
  • Waardevolle nieuwe contacten
  • Een benchmark: je weet waar je
    vakgenoten mee bezig zijn

 

 [maxbutton id=”3″] [maxbutton id=”4″]

 


 

Wie ga je ontmoeten?

Ruim 250 marketing- & communicatieprofessionals bezochten het congres in 2012.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Meer informatie…

 

Sprekersaanvraag

Marketingaanvraag

Congresinformatie

Mariëlle van den Broek
Programma Manager
+ 31 6 30 36 41 47
m.van.den.broek@euroforum.nl

Rick Hoevenaars
Marketing Manager
+ 31 6 29 06 94 85
r.hoevenaars@euroforum.nl

Leanne Visser
Congresadviseur
+ 31 40 29 72 793
l.visser@euroforum.nl

 



3 reacties op “

  1. Pingback: [Advertorial] Congres: Trends in kids- en jongerenmarketing, 17 & 18 april 2013 - TravelNext

  2. Pingback: Congresverslag (1): 'Trends in Kids- en Jongerenmarketing' — kidsdag #KJ13 - Trends in Kids- & Jongerenmarketing

  3. Pingback: Congresverslag (2): ‘Trends in Kids- en Jongerenmarketing’ — jongerendag #KJ13 - Trends in Kids- & Jongerenmarketing

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *