TwinQ Een TwinQ verschijnt in je ogen op het moment dat je iets ziet, hoort of voelt dat je raakt, enthousiast maakt of inspireert..
Dit is wat je als bedrijf, organisatie of overheid bij je doelgroep wilt bereiken…. en laat dát nu precies onze passie en kracht zijn: het vinden van de ‘hot button’ die je doelgroep in beweging zet en deze vertalen naar concreet inzicht & advies, onderscheidende product- merkpositioneringen en succesvolle concepten.
Jong geleerd is oud gedaan. Ons motto. De school is een geschikte plek om jeugd te bereiken. Met aansprekende educatieve projecten over maatschappelijke thema’s weten we leerkrachten, kinderen (en ouders) te raken. Vaak met multimediale inzet, altijd vernieuwend en speciaal. Ook in voorschoolse educatie en de BSO zijn we actief met mooie projecten. www.podium.nl
  FamilyFactor is gespecialiseerd in de doelgroep families met thuiswonende kinderen. Wij vertalen merkstrategie naar familiestrategie en ontwikkelen, samen met onze opdrachtgevers, impactvolle familieproposities. Dit kan gaan om merkinnovatie, communicatieconcept, scholenconcept of herpositionering van bestaande producten of diensten. Altijd gebaseerd op relevante insights, waarden en emoties die families drijft. In co-creatie met ouders, kinderen, jongeren en met gebruikmaking van ons FamilieWaardenWerelden-model©. www.familyfactor.nl

Wil jij ook in de spotlight staan bij 250 marketing-  communicatieprofessionals gericht op de doelgroep kids, jongeren en families?

Informeer dan naar de mogelijkheden om partner te worden van het congres om jouw organisatie hier zichtbaar te maken. Neem contact op met Suzanne van Kol, bel: 040- 2972 797 of mail s.van.kol@euroforum.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *