Best off presentaties van Trends in Kids- en Jongerenmarketing 2012
|
Future perspective: Unleashing disruptive ideas behind youth trends Tom Palmaerts, Youth Trendwatcher Trendwolves verteld over:
|
|
|
De diepere WAAROM-vraag:
Door: Huub Nelis
Huub Nelis, Oprichter van YoungWorks verteld over:
|
|
|
Confident communication with parents of young children: getting the message right
Door: Jacqueline Harding
Jacqueline Harding will explain how to match your content and media approach to the needs of young parents.
|
|
|
Wat weten we nu echt over jongeren en hun leefwereld? Pedro De Bruyckere, Onderzoeker en pedagoog aan de Arteveldehogeschool in Gent, auteur van de boeken: ‘De Jeugd is Tegenwoordig’ & ‘Is het nu generatie X, Y of Einstein?’
|
|
|
Verbinding maken met jongeren: Hoe betrekt u jongeren nu nu écht via social media?
Door: Polle de Maagt
Polle de Maagt, Expert in social media mar keting en advertising, bijgedragen aan award-winnende cases voor KLM en Nike; Webby awards, SpinAwards en Cannes Lions
|
|
|
Hoe communiceert u effectief met kinderen: online & offline?
Door: Suzanne Dölle
Hoe komt het dat veel campagnes niet aanslaan bij kinderen? Hoe kan het dat kinderen sommige boodschappen al na 5 minuten weer zijn vergeten? Waarom lukt het sommige mer ken niet om een band met kinderen op te bouwen?
|