Best off presentaties van Trends in Kids- en Jongerenmarketing 2012


Download Presentatie

 

Future perspective: Unleashing disruptive ideas behind youth trends
Door: Tom Palmaerts

Tom Palmaerts, Youth Trendwatcher Trendwolves verteld over:

  • Welke trends in de jongerencultuur kunnen we verwachten?

  • Wat betekent dit voor onze marketing & communicatie strategie?

  • Een inspirerende doorkijk naar de toekomst

     

Download de presentatie

 

De diepere WAAROM-vraag:
Door: Huub Nelis
 
Huub Nelis, Oprichter van YoungWorks verteld over:
  • Hoe beïnvloedt de hersenontwikkeling van jongeren de manier waarop ze omgaan met commerciële boodschappen?

  • Content en context in jongerencommunicatie

  • Waar zit voor uw merk en organisatie de aansluiting op de jonger encultuur?

  • Wat is de natuurlijke kracht van uw merk of de kracht van uw boodschap?

     

Download de presentatie

 

Confident communication with parents of young children: getting the message right
Door: Jacqueline Harding
 
Jacqueline Harding will explain how to match your content and media approach to the needs of young parents. 
  • Understanding how parents think about media in relation to their child

  • Matching parents’ understanding of the needs of their child t o the exciting new media landscape offering

  • Articulating the media message so parents understand the value of the brand

     

Download Presentatie

 

Wat weten we nu echt over jongeren en hun leefwereld?
Door: Pedro De Bruyckere

Pedro De Bruyckere, Onderzoeker en pedagoog aan de Arteveldehogeschool in Gent, auteur van de boeken: ‘De Jeugd is Tegenwoordig’ & ‘Is het nu generatie X, Y of Einstein?’ 

  • De mythes over jongeren ontrafeld op basis van onderzoek

  • 3 woorden om jongeren te begrijpen: samen, optimisme en rust

  • “Generation Why” helpt ons groeien naar een betekeniseconomie

     

Download de Presentatie

 

Verbinding maken met jongeren: Hoe betrekt u jongeren nu nu écht via social media?
Door: Polle de Maagt
  • Stop met praten, begin met DOEN om t e bewijzen waar u voor staat als merk

  • Snelheid en persoonlijk contact wordt steeds belangrijker

  • Van ads naar acts en van praten naar dingen doen die de moeit e waard zijn om over te praten

Polle de Maagt, Expert in social media mar keting en advertising, bijgedragen aan award-winnende cases voor KLM en Nike; Webby awards, SpinAwards en Cannes Lions
     

Download de presentatie

 

 

 

 

 

Hoe communiceert u effectief met kinderen: online & offline?
Door: Suzanne Dölle
 
Hoe komt het dat veel campagnes niet aanslaan bij kinderen? Hoe kan het dat kinderen sommige boodschappen al na 5 minuten weer zijn vergeten? Waarom lukt het sommige mer ken niet om een band met kinderen op te bouwen?
  • Welke aspecten zorgen ervoor dat uw boodschap wel blijft kleven?

  • Hoe doet u dat offline én hoe pakt u dat online aan?

  • De 4 pijlers van een krachtige kids-campagne die echt effect heeft!

 



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *