Characters

Nu ook Buurman & Buurman-koekjes in de supermarkt. A je to!

Als er één plek is waar characters om aandacht vechten, is het wel in het kinderkoekjesschap in de supermarkt. Nijntje, Kabouter Plop, Phineas & Ferb, Winnie de Poeh, Amika, Dora, Mr. Bean, SpongeBob, Maya de Bij, enzovoort — allemaal worden ze ingeschakeld als merkvervanger. Buurman & Buurman ontbraken echter nog. Maar kijk, Hellema heeft nu op basis van deze helden een speculooskoekje gemaakt. Eerder was het duo ook al gelieerd aan DVD’s, boekjes, poppen, pleisters, spellen en een theatershow, en sinds kort dus als koekjes bij AH en Jumbo.

De beide klussende buurmannen uit de bekende poppenanimatieserie op tv, waarbij het vaak op een grappige manier volkomen de mist in gaat, weten altijd een oplossing voor hun probleem te vinden, waarna ze enthousiast ‘A je to!’ (Tjechisch voor ‘En dat is het’) roepen. Koekjes lijken ze zonder te breken te kunnen dragen, en dus kijken Pat & Mat de boodschapper vol trots aan vanaf de verpakking. De nog steeds groeiende schare jonge maar ook oudere fans reageren enthousiast op het nieuwe product, zo heb ik gehoord op het schoolplein.

buurtkoekjes

“Of je nu klust of niet klust, zeker is dat iedereen een Buurman & Buurman-koekje lust.”

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021