Reclame

Oral-B wil vaders laten lachen, via een video en een tandenborstel

Herinner je je de moederdagvideo van Google? Nu vaderdag nadert, verschijnen ook inhakers op díe commerciële zondag. Onderstaande video van Oral-B (uit de VS) bijvoorbeeld. Leuke beelden van vaders met hun kinderen, vertederend! Maar waar in de Google-commercial het product centraal stond, wordt hier pas na een minuut duidelijk waar het om gaat: papa's tandpasta-glimlach. Opgeroepen wordt om dit filmpje naar hem door te sturen voor een blij momentje of om vaderherinneringen te delen via powerofdad.com.

(En natuurlijk: op die website wordt nóg een aanbod gedaan waar vaders gelukkig van worden: korting op een elektrische tandenborstel. Het blijft immers een commerciële zondag.)

"Your dad has always had the power to make you smile, now Oral-B wants to help you power up his smile in return."

[Creatie door Publicis Kaplan Thaler; via Ads of the World]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021