Reclame

Volvo laat kinderen de achterbank testen

Kijk eens hoe Volvo in de VS de achterbankgeneratie in de schijnwerpers zet. Opgroeiende jeugd brengt aardig wat tijd in de gordels door om naar school, sportclubs, muzieklessen en feestjes gebracht te worden. Geen onbelangrijke doelgroep dus, die bovendien inspraak heeft bij de keuze van een nieuwe auto. Een aantal kinderen (geen acteurs) werd gevraagd naar hun mening over de Volvo XC60 en XC90. Die beoordeling wordt gedeeld op YouTube en via de sociale kanalen van het automerk. Slim.

"At Volvo, we design our cars around families, with children's comfort and safety in mind. Since children are the designated "Backseat Drivers", we thought it would be interesting to look at our cars from their perspective."

[Creatie door Cake, New York; via AdRants]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021