Sport & Spel

Waar is het ontbrekende stukje in de LEGO-workshop?

Zo'n beetje alles wordt in LEGO nagespeeld, of het nu de sprong van Felix Baumgartner is of die van Epke Zonderland, om maar eens twee knappe voorbeelden te noemen. Ook in reclame wordt het merk regelmatig gebruikt. Zo wilde het Braziliaanse winkelcentrum BarraShoppingSul onlangs een LEGO-bouwexpositie en -workshops onder de aandacht brengen ('kom spelen!'). In twee advertenties werd niet alteveel tijd besteed aan het bouwwerk zelf, wel aan een meesterlijke tekst 'er mist slechts één stukje: jij'.

[Creatie door Dez Comunicação; via I Believe in Adv]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019