Reclame

Adidas en A-Trak gaan voor de looks van de hippe jeugd: ‘Unite All Originals’

Mooie mensen met blije gezichten, werkt altijd. Sfeer en imago, dat is waar het om draait in deze nieuwe commercial voor Adidas Originals. Onder de noemer ‘unite all originals’ krijgt de kijker een kakofonie van beelden en geluiden over zich uitgestort, die duidelijk maakt wat Adidas wil zijn. Een mix van talenten, levens, stijlen en kunst vormen op beats van DJ A-Trak en met visuals van art director So Me samen een nieuw – ‘origineel’ – geheel. Naast deze ‘heldenfilm’ moet creatieve content online voor een vergelijkbare ervaring zorgen.

[vimeo 101575953 w=570 h=321]

“Artiesten, songwriters, hackers en hiphopproducers slaan de handen ineen en creëren iets nieuws.”

Verwezen wordt naar de ‘Adidas Collider’, een online applicatie waar belangstellenden een wereld vol originele content van creatieven uit verschillende hoeken moeten kunnen vinden, een moderne variant van een stijlgids.

[Creatie door Sid Lee, Canada; via I Believe in Adv en LBBOnline]

Previous ArticleNext Article
Dennis Hoogervorst
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *