Adidas en A-Trak gaan voor de looks van de hippe jeugd: ‘Unite All Originals’

Mooie mensen met blije gezichten, werkt altijd. Sfeer en imago, dat is waar het om draait in deze nieuwe commercial voor Adidas Originals. Onder de noemer ‘unite all originals’ krijgt de kijker een kakofonie van beelden en geluiden over zich uitgestort, die duidelijk maakt wat Adidas wil zijn. Een mix van talenten, levens, stijlen en kunst vormen op beats van DJ A-Trak en met visuals van art director So Me samen een nieuw – ‘origineel’ – geheel. Naast deze ‘heldenfilm’ moet creatieve content online voor een vergelijkbare ervaring zorgen.

[vimeo 101575953 w=570 h=321]

“Artiesten, songwriters, hackers en hiphopproducers slaan de handen ineen en creëren iets nieuws.”

Verwezen wordt naar de ‘Adidas Collider’, een online applicatie waar belangstellenden een wereld vol originele content van creatieven uit verschillende hoeken moeten kunnen vinden, een moderne variant van een stijlgids.

[Creatie door Sid Lee, Canada; via I Believe in Adv en LBBOnline]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024