Cultuur

DEEN-klanten sparen voor ‘Trucado’s’ om in de huid van een goochelaar te kruipen

Vanaf 25 januari t/m 7 maart 2015 kunnen klanten van DEEN Supermarkten sparen voor 25 goocheltrucjes, ‘Trucado’s’ genoemd. Bij iedere €15,- aan boodschappen én actieproducten ontvangen zij een trucje. Bij ieder trucje hoort een filmpje waarin de goochelaar Roy van Rossum, bekend door zijn succesvolle YouTube-serie ‘Goochelen doe je zo’, de truc voordoet en uitlegt. Op de achterzijde van elke verpakking staat een QR-code die doorlinkt naar zo’n filmpje. Boodschappers kruipen zelf in de huid van een goochelaar en maken zo een eigen goochelshow.

Actrice Britt Scholte en Roy van Rossum filmden ‘Het mysterie van de gouden toverstaf’ ter promotie van de actie. Zie hieronder.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=nGwMWqM-o6o]

Tussen alle trucjes is ook een aantal gouden goochelstafjes verstopt. De vinders hiervan winnen in ieder geval een DEEN-waardebon, maar maken daarnaast ook kans op een goochelshow van Roy van Rossum voor hun hele klas.

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

1 Comment

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021