Vorig jaar las je hier al een samenvatting van het internationale onderzoek waarvoor Viacom (VIMN) 9-30-jarigen ondervraagd heeft over hun houdingen, waarden, aspiraties en perspectieven. Op de Tumblr-pagina van VIMN worden steeds nieuwe insights toegevoegd over deze invloedrijke doelgroep, die je volgens de titel van de studie als 'The Next Normal' moet zien. Hieronder een blik op de toekomst, in de vorm van een vijftal infographics die op basis van de onderzoeksresultaten zijn samengesteld. Scrollen maar!
Over de favoriete apparaten (vier van de vijf jongeren kunnen niet zonder hun computer):
Over communicatie in de digitale wereld (volgens tweederde van de jongeren zijn vriendschappen makkelijker te onderhouden dankzij het internet):
Over vrienden en familie (het aantal online vrienden neemt fors toe):
Over sociale media (jongeren hebben gemiddeld drie accounts):
Over succes en geluk (driekwart van de 'millennials' zegt zeer gelukkig te zijn):
[Bron: VIMN Insights]