Eten en drinken

Actie van Smiths: slinger met eigen tekst

De pay-off van Smiths is tegenwoordig ‘elke zak ’n feestje’ en daar is een passende actie bij bedacht. Vanuit dezelfde gedachte die bij Mona opkwam, dat er elke dag wel een reden te bedenken is om iets te vieren, worden speciale slingers aangeboden. Wie genoeg chips van Smiths eet, kan nu een persoonlijke letterslinger laten maken van een leuke kreet of zin van maximaal 20 tekens.

Met drie codes van de Smiths-actieverpakkingen (Bugles, Hamka’s, Nibb-it, Wokkels, Cheetos, Ringlings, Mamma Mia’s) en €2,99 kan een ieder t/m 30 juni via www.smiths.nl zelf een slinger samenstellen en bestellen. Wie op de website zijn persoonlijke slingertekst invoert, krijgt online een gepersonaliseerd feestje te zien.

Onderstaand een video over de campagne. De soundtrack van de campagne is hier te downloaden (mp3).

“Elk feestje verdient z’n eigen slinger.”

Ook via Twitter wordt aandacht voor de campagne gevraagd. Wie een blij berichtje tweet, kan zomaar een linkje naar een afbeelding van een inhakende slinger ontvangen van @SmithsNederland.

55243f12da

[Creatie: DDB. Online: Red Urban.]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021