Egoïstische broers moeten zorgen voor groei Mona

Toetjes moeten vaker op tafel komen. Dat vonden de Mona-toetjesmakers 40 jaar geleden, en da's in 2013 niet anders. Daarom wordt nu een nieuwe commercial uitgezonden waarin twee vindingrijke broers elkaar een loer proberen te draaien. 'De campagne draait om mensen die een toetje voor zichzelf willen hebben of deze niet willen delen met anderen', zo vertelt Anja Froeling van het dienstdoende reclamebureau aan Adformatie. Over het waarom bestaat geen twijfel: 'Doel is om consumenten te verleiden om meer Mona-toetjes te kopen en te eten.'

Een stijlbreuk met het gezellige samenzijn van Dré en Mieke dat de afgelopen tijd te zien was. Het motto – 'Daar word je blij van' – is gehandhaafd, alleen is het genietmoment wat individualistischer geworden. Voortaan dubbele porties in huis halen dus.

"Alles voor het toetje."

[Creatie door Selmore; via Adformatie]

Update (1 mei 2013): In een opvolger is de jongste van het gezin iedereen 'te slim' af, met behulp van een 'dode' papegaai.

En kijk, ook op de verpakking voert Mona de aanpak door:

Een reactie op “Egoïstische broers moeten zorgen voor groei Mona

  1. Stef zegt:

    hey ik ging echt gelijk kijken op internet naar de reclame maar ik kon het niet vinden. Die jongen met krullen lijktnecht precieeeessss op mij behalve zijn kleur ogen. Verder ben ik gewoon precies hem kwa uiterlijk. Ik zou daarom echt heeeel graag willen weten wie het is. Bedankt

    Groetjes Stef!

     

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024