Congres

PIRA Award wordt uitgereikt tijdens het congres Trends in Kids- & Jongerenmarketing

 

Dit jaar wordt voor het eerst de PIRA Award uitgereikt, dit is de Positieve Invloed door Reclame Award. De PIRA Award  is een initiatief van de Stichting Weet Wat je Besteed (WWJB). Met deze  award wil WWJB bedrijven uitdagen eerlijke communicatie-uitingen te produceren voor jongeren, zodat zij weloverwogen financiële beslissingen kunnen nemen.

Wilt u horen welke bedrijven voorop lopen in eerlijke communicatie naar jongeren? En wilt u weten wie de winnaar wordt van deze eervolle award?  Kom dan naar het congres Trends in Kids- & Jongerenmarketing. Op 18 april, tijdens de jongerendag, zal om 16.30uur de uitreiking van de award plaatsvinden.

Voor meer informatie over de Award zie de eerdere blogpost Jongeren stemmen op meest eerlijke reclame; nominaties voor PIRA’s 2013 bekend

 

Previous ArticleNext Article
Al een aantal jaar heb ik de eer om het congresprogramma te mogen samenstellen voor het leukste congres van Nederland: Trends in Kids- & Jongerenmarketing. Samen met de experts uit de markt kijk ik naar de trends en ontwikkelingen binnen dit fascinerende vakgebied. Vervolgens kijken we hoe we deze ontwikkelingen kunnen integreren in een sprankelend congresprogramma, waarin de topsprekers, actuele topics en inspirerende best-practices aan bod komen. Heb je ideeën? Mail me op m.van.den.broek@euroforum.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021