Congres

Trends in Kids- en Jongerenmarketing 2014

Elk jaar rond deze tijd is het weer een feest! Waarom hoor ik je denken, kerst is toch juist net geweest? En carnaval duurt toch nog ruim anderhalve maand? Nou, feest omdat we mogen gaan nadenken over het programma van het congres Trends in Kids- & Jongerenmarketing! Maar eerlijk gezegd worden we daardoor ook wel eens jaloers…. Want vorig jaar hadden we bijvoorbeeld Lars Silberbauer, head of social media van LEGO als spreker. En tja, wat is er nu leuker dan de hele dag met legoblokjes te spelen en op het einde van de dag, net voordat je naar je vrouw/man en kinderen gaat, nog even op Facebook, Twitter, Youtube, Google+, LinkedIn je Lego-creatie te delen met de rest van de wereld?! Er bestaan minder leuke dingen aan je baan kan ik me zo voorstellen…

Maar goed, voor ons is het nu dus ook elke dag feest, omdat we veel van dat soort sprekers en thema’s voorbij zien komen. Maar daar hebben we ook jouw hulp bij nodig! Want een inspirerend programma moet ook aansluiten bij jouw wensen, en aansluiten op de vraagstukken waar jij dagelijks tegenaan loopt.

Wat mogen wij niet missen

We zijn dan ook benieuwd wie jij nou altijd al eens hebt horen spreken over hoe hij/zij kids en/of jongeren bereikt met zijn/haar marketingacties. Of naar welke organisatie kijk jij, omdat ze altijd van die gave acties hebben bedacht? Kortom, we zouden het erg leuk vinden als je mee zou willen denken over het programma van Trends in Kids- & jongerenmarketing 2014.

Ik zie je reactie met veel belangstelling tegemoet. Mede dankzij jullie ideeën kunnen we ook dit jaar weer een interessant en actueel programma te ontwikkelen! En natuurlijk staat daar iets tegenover! Onder iedereen die heeft meegedacht over het programma verloten we 3 gratis toegangskaarten voor dit 2-daagse congres!

Hartelijk dank voor je tijd en moeite! 

PS Zet 25 & 26 juni 2014 alvast in je agenda, dan zorgen wij voor een inspirerend programma!!

Previous ArticleNext Article
Al een aantal jaar heb ik de eer om het congresprogramma te mogen samenstellen voor het leukste congres van Nederland: Trends in Kids- & Jongerenmarketing. Samen met de experts uit de markt kijk ik naar de trends en ontwikkelingen binnen dit fascinerende vakgebied. Vervolgens kijken we hoe we deze ontwikkelingen kunnen integreren in een sprankelend congresprogramma, waarin de topsprekers, actuele topics en inspirerende best-practices aan bod komen. Heb je ideeën? Mail me op m.van.den.broek@euroforum.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021