Elk jaar rond deze tijd is het weer een feest! Waarom hoor ik je denken, kerst is toch juist net geweest? En carnaval duurt toch nog ruim anderhalve maand? Nou, feest omdat we mogen gaan nadenken over het programma van het congres Trends in Kids- & Jongerenmarketing! Maar eerlijk gezegd worden we daardoor ook wel eens jaloers…. Want vorig jaar hadden we bijvoorbeeld Lars Silberbauer, head of social media van LEGO als spreker. En tja, wat is er nu leuker dan de hele dag met legoblokjes te spelen en op het einde van de dag, net voordat je naar je vrouw/man en kinderen gaat, nog even op Facebook, Twitter, Youtube, Google+, LinkedIn je Lego-creatie te delen met de rest van de wereld?! Er bestaan minder leuke dingen aan je baan kan ik me zo voorstellen…
Maar goed, voor ons is het nu dus ook elke dag feest, omdat we veel van dat soort sprekers en thema’s voorbij zien komen. Maar daar hebben we ook jouw hulp bij nodig! Want een inspirerend programma moet ook aansluiten bij jouw wensen, en aansluiten op de vraagstukken waar jij dagelijks tegenaan loopt.
Ik zie je reactie met veel belangstelling tegemoet. Mede dankzij jullie ideeën kunnen we ook dit jaar weer een interessant en actueel programma te ontwikkelen! En natuurlijk staat daar iets tegenover! Onder iedereen die heeft meegedacht over het programma verloten we 3 gratis toegangskaarten voor dit 2-daagse congres!
Hartelijk dank voor je tijd en moeite!
PS Zet 25 & 26 juni 2014 alvast in je agenda, dan zorgen wij voor een inspirerend programma!!