[Infographic] InSites: ‘Meer dan 60% van de millennials volgt merken via sociale media’

Na een eerste deel over de wat, waar & waarom en een tweede deel over de kracht van conversaties, heeft InSites Consulting vandaag deel 3 van een ‘Millennials & Social Media infographicreeks’ gepubliceerd. Deze keer staan de sectoren centraal die het meest gevolgd worden door Generatie Y (media/entertainment, mode/luxe goederen, voeding/retail), wat hen ertoe brengt een merk te volgen (merkgebruik) en de verwachtingen van millennial-consumenten op social media (productinformatie, aanbiedingen).

Het onderzoek waarop de inhoud van onderstaande infographic op gebaseerd is, heeft ook aangetoond dat negen van de tien GenYers wereldwijd merken willen helpen om hun aanbod te verbeteren, via co-creatie en structurele samenwerking. Scrol om meer te leren:

millennials and social media

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024