Media

“Geen kutjambadieren op Hyves”

Ooit had ik de tekst 'zoekt en gij zult vinden' in het Grieks op mijn muur geschilderd (tja…). Dus het vinden van de 'Tien Geboden voor Hyverteerders' (tja…) moest niet zo moeilijk zijn. Helaas…

Gelukkig mailt Hyves-opperhoofd Raymond himself ons nu om dat recht te zetten (dank daarvoor); ze staan wel online! En hoewel we deze week ook al de 'Tien Geboden van de Kindermarketing' plaatsten, willen we je deze natuurlijk niet onthouden:

I Gij zult den Hyver iets bieden

II Hyvers krijgen korting

III Den Hyver heeft het laatste woord

IV Maximaal één positie per pagina

V Een meerderheid van de pagina's blijft vrij van grote uitingen

VI Aanbieders van samples, premièrekaartjes en andere kudos krijgen extra views in een speciaal getarget format ('tryvertising')

VII Gij zult geen valse getuigenissen spreken tegen de Hyvers

VIII Geen pop-ups, pop-unders, lay overs of eenig ander bloeddrukverhogende uiting

IX Gij ontmoet zoals gij doet

X Gij zult u onthouden van raaskallende, psychopatische kikkers, erotisch dansende nijlpaarden of anderszins zwakzinnige dieren (in de Hyversmond beter bekend als "kutjambadieren")

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019