Als er dan eens een goth in reclame te zien is, moet deze zaken verkopen die een stuk minder donker zijn dan de kleding doet vermoeden, zoals snoep of doe-het-zelf-spullen. Da’s onverwacht, en dat vinden de mensen leuk. Zo ook weer in onderstaande, nieuwe commercial, die wordt afgesloten met de boodschap: ‘Zeg het met bloemen’. Mooi hoe binnen 1 minuut een verhaal met een twist verteld kan worden, dat ook nog eens voor een glimlach zorgt. Maar een logische link met de Deense tak van afzender Interflora is ver te zoeken.
Dit ‘Odd Love’-spotje wordt ingezet voor Valentijnsdag, en als de twee scholieren uit het verhaal met elkaar hadden gecommuniceerd via een *veelzeggend* boeketje, had dat een hoop gedoe gescheeld. Zou dat het idee geweest zijn?
[vimeo 118466540 w=570 h=321]“Never stop trying.”
In dezelfde campagne werden eerder al even fraaie video’s gemaakt waarin even verwarrende situaties werden uitgebeeld, zoals in ‘Young Love’, ‘Old Love’ en ‘Circus Love’.
[Creatie door Brandhouse, Denemarken (muziek is Slow Mover van Louise Alenius & Ben Kaniewski); via Creativity]