Eten en drinken, Reclame

B-Brave laat zich verleiden door Euroknallers van McDonald’s

B-Brave, de Nederlandse boyband die behoorlijk populair is bij meisjes in de Tina-leeftijd, is ingeschakeld door McDonald’s om de Hamburger en andere Euroknallers te promoten. En dat doen ze op een behoorlijk leuke en slimme manier. In onderstaande YouTube-commercial verschijnt een banner in beeld die niet onopgemerkt blijft. Wel jammer voor de fans van Kaj, Dioni, Samuel, Cassius en Jai, want daardoor stoppen ze na circa 10 seconden al. Maar aangezien de originele videoclip van het nummer Vanavond Is Van Jou al bijna twee miljoen keer is bekeken, weten ze de langere versie ook te vinden.

Idolen die spelen met het videoplatform, dat moet wel aanspreken. Waar wacht je nog op?

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=ul4EBx1ydvU]

[Creatie door Vidiboko, de video-afdeling van TBWA\NEBOKO]

Update (15/4): Er is een nieuw spotje; zelfde idee andere hoofdrolspelers. Deze keer is de setting een horrorfilm, en wordt de doelgroep aangespoord om een Sundae-ijsje te gaan halen.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=ozYfS7GHT5c]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019