Commercials vol ontluikende liefde van Coca-Cola en Vodafone, maar waar is dat product?

Emoties spelen een belangrijke rol in het sturen en activeren van gedrag, zo ook bij koopbeslissingen. De marketeers van Coca-Cola beseffen zich dat als geen ander. En dus zien we in deze nieuwe commercial hoe liefde op het eerste gezicht tussen twee tweens eruit ziet. Een spot – zo zoet – om verliefd op te worden, noemen ze het bij het reclamebureau. Jong zijn en met een flesje Coke in de hand plezier hebben in een attractiepark (zonder volwassen zorgen), daar wordt een mens heel even gelukkig van. Als je dat gevoel aan je merk weet te koppelen…

"Here's to falling."

[Creatie door Fitzgerald+CO; via AdFreak]

PS  Zie je liever een video waarin wél gekust wordt? Kijk dan onderstaande Vodafone-commercial, 'The Kiss' genaamd (ook hier wordt op fraaie wijze op de emoties ingespeeld, alleen is de koppeling met het product veel zwakker, terwijl dat zo belangrijk is). Motto: 'Good things should last forever'. Daar zijn de kids uit het Coca-Cola-filmpje het ongetwijfeld mee eens.

Overigens kan Vodafone het wel degelijk hoor, een mooie video rond de liefde maken waarin het product centraal staat.

[Creatie door Grey London; via I Believe in Adv]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024