Reclame

Gênante vader-en-zoon-geprekken als reclame voor sneller internet

Niet dat het communicatiebedrijf Cox uit de VS hier bekend is ofzo, maar deze serie commercials wil ik je toch niet onthouden. Onder de naam 'Home with the Hatterys' kijken we binnen bij zo'n gezin dat je kent uit Amerikaanse comedy's. Vader Paul gebruikt de lange laadtijd van video's om tenenkrommende/ vermakelijke gesprekken te voeren met zijn zoon Tyler (hij heeft zelfs een boek geschreven: Buffering Time is Bonding Time). Uiteraard zou dit probleem zich met snel internet van Cox niet voordoen, maja, dan hadden we geen leuke reclame gehad.

Als het probleem eenmaal is opgelost, wordt pa Hattery er niet gezelliger op, overigens.

[Creatie door Draftfcb, Chicago; via AdRants

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021