Reclame

Samsung toont de magie van AutoShare in lange maar leuke commercial

Het is dan toch zover gekomen: vandaag heb ik voor het eerst een preroll op YouTube helemaal uitgekeken! En niet eens eentje van 15 seconden, maar de volle 1:41! Het ging om onderstaande commercial, die de Samsung SMART Camera NX2000 promoot. Via de AutoShare-functie worden alle foto’s direct doorgestuurd naar een smartphone of tablet en de ingebouwde Wi-Fi verbinding maakt het mogelijk om foto’s en video’s direct via Facebook, YouTube of e-mail bij vrienden te bezorgen. ‘No trickery or illusion — just pure brilliance’, aldus de makers.

Als een van de creatieven het woordje ‘magie’ heeft laten vallen, komt de inspiratie vanzelf. Een paar bijdehante kinderen die met behulp van technologie volwassenen te slim af zijn, dat wil je zien. Zelfs als het 1:41 duurt.

“Shoot WOW, Share NOW!”

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021