Reclame

Samsung scoort met ‘sexting’-commercial

Een nieuwe Amerikaanse(!) commercial ter promotie van de Samsung Galaxy S III is binnen twee dagen ruim twee miljoen keer bekeken op YouTube. We zien een bravehuisvader – voor zijn te grote huis – afscheid nemen van zijn gezinnetje, met zijn gedachten al bij de zakenreis die komen gaat. De kids roepen nog dat ze een video gemaakt hebben die hij in het vliegtuig moet bekijken (de boodschap van het spotje is dat je met de smartphone video's kan maken, delen en makkelijk kan overzetten naar een ander toestel).

Saai? Nee hoor, want zijn vrouw fluistert dat zij ook een filmpje gemaakt heeft. Die hij beter niet in het vliegtuig kan kijken. De suggestie die dat opwekt is voldoende voor honderden reacties. Zoals deze: "I'd can say with 99% confidence that his character ended up watching the video in the back of the cab, and with 99.5% confidence that he showed the cab driver." Altijd goed, storytelling die tot de verbeelding spreekt.

"The next big thing is here."

[Via Business Insider]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021