Reclame

Stimorol uitgebreid met nieuw jongerenmerk: ‘Twist It Your Way’

Aan het portfolio van Stimorol is een nieuw product toegevoegd: TWIST. Het betreft magnetische kauwgomverpakkingen in 12 verschillende designs, met geprinte gums in de smaken 'Entertainmint' en 'Legenderry Berry'. TWIST wordt neergezet als kauwgommerk speciaal voor jongeren. De merknaam alleen al biedt genoeg aanknopingspunten voor een promocampagne: 'Het leven is zoveel spannender als je er je eigen TWIST aan kan geven.' En dus krijgt de saaie alledaagse grijze omgeving (de leerkracht voor de klas, opa en oma) een kleurtje.

Dit is de tv-commercial:

En dit is de printadvertentie:

Naar verluidt werden zo'n 2.400 jongeren in Europa vanaf het begin ingeschakeld door Stimorol, zodat de marketeers daar zich zoveel mogelijk konden inleven in hun leefwereld en rekening konden houden met hun behoeftes en wensen. Zo vonden de tieners het bijvoorbeeld leuk om de kauwgom zelf te voorzien van grappige tekeningetjes.

PS  Er is ook een spreekbeurt (pdf) van Stimorol beschikbaar. Leer je toch maar mooi even dat je kauwgom mag doorslikken!

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021