Reclame

Stomme films voor Bicky Burger

"Bewaar je mond voor Bicky."

Na de ophef over de 'schattigste baby ooooooooooittt' en eerdere 'ongevoelige reclame' komt Bicky nu met nieuwe, softere tv-spots, waarin geen woord wordt gesproken. Deze keer wordt de aandacht getrokken door pratende oren. Yep, je leest het goed. 

In de commercial hierboven komen de mannen aan het woord, hieronder zie je het gezichtsveld van de vrouwen in de snackbar.

En eh… goed om te weten: de oren spreken geen Frans.

[Creatie door Openhere]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019