Reclame

Verfrissend, zo’n commercial waarin kinderen het geadverteerde product níet lekker vinden‏

Splendid ChocolatesAltijd geslaagd, filmpjes van kinderen die iets voor het eerst doen. In deze commercial zien we ze in slow motion voorzichtige hapjes van pure chocolade nemen, maar op basis van de reacties zou je bijna denken dat het om spruitjes of andijvie gaat. Blijkbaar is het product te bitter, niet zoet genoeg. Het is echter wel degelijk reclame voor chocolade, Splendid Chocolates om precies te zijn. Verbeten gezichten in plaats van de overtreffende trap van smaak uit te schreeuwen, da’s een verfrissende aanpak om etenswaren te promoten.

De beelden maken duidelijk dat kinderen niet de doelgroep zijn. Nog niet.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=l0fJnbuc1ig]

“When you grow up you’ll get it.”

[Creatie door BBR Saatchi & Saatchi, Israël; via Adfreak]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019