Reclame

Op pad met de bucket list van opa; Vodafone brengt emotie terug in de reclame

Wat een fraaie commercial van Vodafone uit Duitsland! We zien een meisje dat besluit de wensen van een ander te vervullen — de ‘bucket list’ van haar grootvader. Met het lijstje en haar smartphone op zak gaat ze van uitdaging naar uitdaging. Met dank aan het Vodafone-netwerk kan opa de hele reis live meebeleven op zijn tablet. Alles klopt; prima casting, passende muziek (All We Are van de Duitse zanger Jonah), een goed verhaal dat inspeelt op de zintuigen en de emoties, helemaal van deze tijd, en dan ook nog eens het merk in een sleutelrol.

En dat allemaal in 1 minuut. Reclame zoals reclame zou moeten zijn.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=hvlM8AueqLk&w=560&h=315]

“Was würdest Du tun, wenn Du alles kannst?”

[Creatie door Jung Von Matt; via The Drum]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019