Reclame

Visrestaurant brengt in beeld wat de oppas uitspookt (en dat wil je niet weten)

Jonge gezinnen willen ook af en toe uit eten. De kinderen wel of niet meenemen, is dan de vraag. Wel zo relaxed om ze eens thuis te laten, maar ja, kan het kroost aan de oppas toevertrouwd worden? Dat is het insight dat ten grondslag ligt aan onderstaande printcampagne van Cape Town Fish Market ('South Africa's Premier Seafood Restaurant'), waarin alle nachtmerries van ouders fraai gefotografeerd zijn door Christof van der Walt. De vraag is of het kindermenu dat als alternatief voor de oppas gepromoot wordt, zoveel 'gezonder' is.

Ongetwijfeld wordt gehoopt dat de beelden controversieel genoeg zijn voor enige gratis publiciteit. Yep, gelukt.

"Who knows what the babysitter's up to? That's why we have a kid's menu."

[Creatie door Lowe, Zuid-Afrika; via Ads of the World]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021