Visrestaurant brengt in beeld wat de oppas uitspookt (en dat wil je niet weten)

Jonge gezinnen willen ook af en toe uit eten. De kinderen wel of niet meenemen, is dan de vraag. Wel zo relaxed om ze eens thuis te laten, maar ja, kan het kroost aan de oppas toevertrouwd worden? Dat is het insight dat ten grondslag ligt aan onderstaande printcampagne van Cape Town Fish Market ('South Africa's Premier Seafood Restaurant'), waarin alle nachtmerries van ouders fraai gefotografeerd zijn door Christof van der Walt. De vraag is of het kindermenu dat als alternatief voor de oppas gepromoot wordt, zoveel 'gezonder' is.

Ongetwijfeld wordt gehoopt dat de beelden controversieel genoeg zijn voor enige gratis publiciteit. Yep, gelukt.

"Who knows what the babysitter's up to? That's why we have a kid's menu."

[Creatie door Lowe, Zuid-Afrika; via Ads of the World]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024