Retail, Sport & Spel

Hoogvliet viert verjaardag met grootste lokale plaatjesactie van Nederland: ‘Clubtoppers’

Hoogvliet bestaat dit jaar 45 jaar. Dat wordt gevierd met de grootste lokale plaatjesactie van Nederland. In alle Hoogvliet-supermarkten kunnen boodschappers vijf weken lang plaatjes sparen van de leden van een sportvereniging uit de eigen omgeving. Aan iedere winkel zijn één of meerdere sportverenigingen verbonden, variërend van voetbal en hockey tot handbal, korfbal, basketbal, volleybal, gymnastiek, waterpolo en honk- en softbal. In totaal doen er 100 clubs (pdf) mee aan deze spaaractie.
 
Er zijn maar liefst 46.614 sporters op de foto gegaan (aantal unieke plaatjes), en er worden 60.000 spaaralbums en 30.000.000 plaatjes geproduceerd. Iedere deelnemende club heeft een eigen verzamelalbum waarvoor plaatjes te sparen zijn van hun jeugdleden, selectiespelers, bestuursleden, kantinemedewerkers, etc. Aan de kassa geeft de klant aan voor welke sportclub gespaard wordt.
 
De Clubtoppers-actie loopt van woensdag 24 april tot en met dinsdag 28 mei. In deze periode ontvangen Hoogvliet-klanten een pakje plaatjes bij iedere tien euro aan boodschappen en wekelijks bij diverse actieproducten. Op woensdag 29 mei wordt de actie afgesloten met een ruilmiddag.

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2020