[WK-actie] Jumbo verloot kinderjuichpakjes: ‘Voor de kleine donders’

In aanloop naar het WK Voetbal konden klanten van Jumbo sparen voor een juichpak, een WK-variant van Roy Donders‘ bekende huispakken. Dankzij deze actie signaleerde de supermarktketen een drukte in haar winkels die vergelijkbaar is met de dagen voor Kerst. Jumbo werd overdonderd door de enorme run op de kwart miljoen juichpakken, die in no time waren uitverkocht. Daarna waren in de supers ook juichpetten (met én zonder harde krullen) en Royke’s (worstenbroodjes met spek) verkrijgbaar, en nóg is Jumbo niet klaar met Roy Donders.

De ‘stylist van het Zuiden’ en zijn zus Rian vonden een restant oranje stof, waarvan een gelimiteerd aantal kinderjuichpakjes zijn gemaakt — ‘voor de kleine donders’. Reclamebureau Alfred maakte daar een nieuwe commercial bij.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=2q_XnVTPkAQ]

Bij elke 50 euro aan boodschappen krijgen klanten vanaf dinsdag 24 juni een kraskaart. Op de actiesite zien zij vervolgens of ze met hun code één van de 5.000 kinderjuichpakken (maat 122/128 of 140/146) hebben gewonnen — de pakjes zijn niet te koop. De uitgifte van kraskaarten vindt plaats zolang de voorraad strekt (of uiterlijk t/m zaterdag 28 juni a.s.); het invullen van codes kan t/m 3 juli 2014.

 

Een reactie op “[WK-actie] Jumbo verloot kinderjuichpakjes: ‘Voor de kleine donders’

  1. Jessica zegt:

    had de codes vergeten in te vullen jammer.
    de codes zijn:57D8L8L6PF-F6F8S4D5CL-WZ3N3Z3W3V.
    hoop dat jullie nog iets voor ons kunnen betekenen.

    M.vr.gr.Familie Sweens Uden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024