Retail

C1000 op herhaling met Dagje Uit-campagne, nu samen met Jumbo

In vervolg op het succes van de voorgaande edities is C1000 vandaag gestart met de vierde Dagje-Uit-spaarcampagne, deze keer in samenwerking met Jumbo. Bij elke 10 euro aan boodschappen en bij aankoop van geselecteerde actieproducten ontvangen klanten tot en met dinsdag 13 mei 2014 één gratis uitzegel (vijf uitzegels is een volle spaarkaart, en één volle spaarkaart is één kortingsvoucher van 5 euro waard, waarmee met korting dagjes uit te boeken zijn). Bovendien wordt naar eigen zeggen de grootste kleurplatenactie ooit georganiseerd.

Middenin het Dagje Uit-magazine dat bij 5,2 miljoen huishoudens op de mat valt, vinden kinderen een kleurplaat (pdf). Kinderen die deze inkleuren en voor 21 maart in de winkel inleveren, maken kans op een ‘Gouden Ticket’ die recht geeft op een jaar lang met 5 personen naar alle deelnemende parken en een schoolreisje met de hele klas naar een van de parken. Naast deze hoofdprijs wordt per winkel een dagje uit voor 5 personen weggegeven.

dagjeuit

Behalve de parken die vorig jaar ook al meededen, zijn nu ook Walibi, Dolfinarium Harderwijk en Safaripark Beekse Bergen aan de lijst kunnen toevoegd. Wie zijn/haar volle spaarkaart(en) inlevert bij de supermarkten (dat kan tot en met dinsdag 27 mei 2014) ontvangt de kortingsvoucher(s) met (een) unieke code(s), waarmee een dagje uit te boeken is op dagjeuitactie.nl.

Zowel C1000 als Jumbo brengen de actie onder de aandacht op hun websites, in de winkels en via een eigen vermakelijke tv-commercial met de gebruikelijke bekende hoofdrolspelers.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=SFFNNRkbXrE]

(En inderdaad, het spotje hieronder werd vorig jaar ook gebruikt.)

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=o09AmnJ–w8]

Update (14-03-2015): Ook in 2015 wordt de actie weer van stal gehaald. Van woensdag 11 maart 2015 tot en met dinsdag 12 mei 2015 ontvangen boodschappers bij Jumbo en C1000  één gratis uitzegel bij elke bestede tien euro. Vijf uitzegels is een volle spaarkaart, die één kortingsvoucher van vijf euro waard is.

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019