Duik in de kindertijd: ‘Aquapaaaaaaaaaark!’

Bijna altijd leuk, reclame voor activiteiten waardoor volwassenen zich weer even kind kunnen voelen. Zie bijvoorbeeld onderstaande, korte commercial ter promotie van het Russische Limpopo AquaPark. Ook daar hebben ze niet alleen glijbanen waar de basisschoolleeftijd plezier aan beleeft, maar ook meer uitdagende ‘rides’ waar oudere M/V van gaan gillen. In het filmpje staat de Free Fall Slide centraal, een meter of 16 bijna steil naar beneden. Een duik in de kindertijd, zo luidt de pay-off treffend, dit gegeven verbeeldend.

De campagne loopt op televisie, online en in bioscopen.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=WcXrOqxmtnM]

“Dive into childhood.”

[Creatie door Red Pepper, Rusland; via Adeevee]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024