Sport & Spel

LEGO laat nieuwe serie Minifiguren tot leven komen #ThereIsAStoryInEveryBag

De collectie LEGO Minifiguren blijft maar groeien. Je hebt ze vast wel eens gezien: de kleurrijke zakjes in de speelgoedwinkel die het winkelende publiek moet verleiden tot een impulsaankoop van drie euro vijftig — een leuk klein cadeautje in de vorm van een grappig poppetje, een verrassing omdat je niet weet wat er in de verpakking ziet, een verzamelobject door de gelimiteerde oplage. Bij LEGO weten ze hoe ze de verbeelding moeten prikkelen, want het gaat niet om de characters maar om de verhalen. Vandaar de hashtag: #ThereIsAStoryInEveryBag.

Momenteel zijn 16 nieuwe karakters uit Serie 13 van de Minifiguren verkrijgbaar. Ter promotie van deze nieuwe reeks zijn verschillende filmpjes gemaakt (zou dat de reden zijn dat Serie 13 duurder is dan Serie 12 was!?), waarin de personages tot leven komen. Hieronder zie je de ‘Hotdog Man’ die voor het lapje wordt gehouden en de ‘Verdrietige Eenhoorn’ die aan het lachen wordt gemaakt.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=Tb1UZQO6at4]

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=ttUDYDN9vsQ]

En zo worden de figuurtjes dus alleen maar meer begerenswaardig. Mocht je de ‘Disco Diva’ dubbel hebben, houd ik me aanbevolen. ;-)

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019