Trends

TrendHunter.com voorspelt Top 20 Trends 2013: ‘Shoptimization’ en ‘Millennial Madness’

Daar is ie weer, de jaarlijkse video van 'trend spotting community' TREND HUNTER met de top 20 trends voor het komende jaar. Als we 'innovation keynote speaker' Jeremy Gutsche mogen geloven, krijgen we te maken met onder andere 'Millennial Madness' (2013 wordt het jaar van de Millennials, zorg dat je deze groep begrijpt), 'Shoptimization' (wat zich in de winkel afspeelt, wordt gecombineerd met mobiele apps), 'Deliberate Vintage' (beelden die er antiek uitzien blijven populair) en 'Immersive Branding' (merken halen spraakmakende stunts uit).

Als je zes en een halve minuut over hebt kijk je onderstaand filmpje, anders scan je dit lijstje even.

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2020