Biedt Harley-Davidson dan de oplossing tegen pesten?

Ook bij Harley-Davidson weten ze dat het loont om de potentiële kopers van de toekomst al op vroege leeftijd voor het merk te winnen. Opdat die doelgroep de op de website gestelde vraag ‘When did it start for you?’ ooit met een glimlach zullen beantwoorden, is er een lijn met Harley-Davidson-kinderkleding, voor jongens en voor meisjes. Het stoere imago van het motormerk komt vanzelfsprekend ook terug in onderstaande printcampagne uit Colombia. Anders dan verwacht, zien we echter geen coole binken.

Nee, met een Harley-shirt aan maakt het niet uit hoe kinderen er verder uitzien. Klasgenoten die zouden kunnen overwegen hen te pesten, denken vast al een jaar of veertig vooruit – aan het ontzag dat ze dan voor deze motorrijders zullen hebben.

harley2

harley3

harley1

“No more bullying.”

[Creatie door Publicis, Bogota; via I Believe in Adv]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024