Uiterlijk

Justin Bieber vraagt fans om een eigen video te creëren in campagne voor adidas Neo

De in bepaalde kringen populaire artiest Justin Bieber was de laatste tijd vooral negatief in het nieuws, maar dat weerhoudt adidas er niet van om hem in te huren voor een nieuwe campagne voor de jongerenlijn NEO. Centraal staat een wedstrijd, #NEObiebermix genoemd, waarin de zanger fans vraagt om beeldmateriaal te mixen uit de fotoshoot waarin hij de collectie van lente/zomer 2014 draagt. Deelnemers maken zo kans op een shout-out van de popster zelf, die naar verluidt zelf het beste filmpje zal kiezen.

De winnende clip wordt de officiële campagnevideo, met het nummer Swap It Out als soundtrack. De actie wordt positief ontvangen en binnen een paar dagen zijn er al meer dan 1.000 inzendingen. Tot verdriet van jongste ‘Beliebers’ ligt de leeftijdsgrens om mee te doen op 16 jaar. Hieronder zie je de promo.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=kThZaWMBaDY]

“NEOLIEBERS! Create your own NEO video to win a shout out from Justin Bieber!

[Via Unruly]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019